2012年12月12日星期三

APRS Gossip:竟然巧合地見到VR2PW真身!

世事真係可以好巧合!

話說昨晚去開會時見到VR2UNG,已經好驚喜,因為我唔expect今日會見到佢的;又收到佢另一張好靚的QSL卡,我真係好鍾意呢類cutie公仔的,thank you :)

抱歉啊VR2UNG,我仲未設計我張QSL卡,所以無得交換...我要快手了!

之後佢介紹咗兩位APRS高手畀我認識,一個係VR2YDC,而另一位正正係我發文尋人嘅VR2PW!(因為aprs.fi顯示佢有個IGate喺東涌)巧合在於,我只係喺見到佢真身前四個鐘出post尋人,竟然喺四個鐘之後、喺大家都唔係故意地約埋之下,見到佢!

VR2PW + VR2UNG + VR2ZAC,三個IGate走埋一齊可能會互jam,呵呵~
不過由於太開心,我唔記得咗同佢confirm佢個IGate的frequency -_-

辦事不力~又乃嘢~


鳴謝:VR2UNG提供這兩個值得紀念的照片

4 則留言:

  1. Hi VR2ZAC,

    This is VKH, we met again on the HARTS monthly meeting.

    Please kindly check your email vr2zac@amsat.org,we shall have a excom meeting for new excom members.

    Cheers and Happy QSO/APRS!

    VKH

    回覆刪除
  2. 小弟不材, 不是高手, 只是火麒麟, 樣樣學下炸,

    73 de VR2YDC

    回覆刪除
  3. 太謙了~如果需要我呢個低技術無線電操作員做初階測試,請不用客氣~祝您聖誕快樂!!

    回覆刪除
  4. Hi ZAC, 多点交流, 多点share.

    HAM RADIO 最緊要開心.

    73 de VR2YDC

    回覆刪除