2012年12月1日星期六

my office station


由於我係一名出版界鉅子(個人簡介中「職業」一欄已充分證明),工作極之繁忙,如果office都唔放幾部機玩的話,我諗我要等退休先可以玩到無線電;仲要係assume我真係有得退休~其實放幾部機在office,並唔係只貪圖其堆疊後的大陣仗快感(即係都有貪圖),而佢地又真係有實際duty的。

Icom IC-7000

其實原本係諗住用佢來玩戶外HF用,不過日日掛住搞APRS無時間。放在車上又唔用實在係浪費,於是又諗住搬佢返office用來聽HF同做V/UHF的telephony QSO,不過由於office只能用室內天線,HF無乜料到,用呢部機來做V/UHF亦有好多個掣要撳。兩頭唔到岸,唯有先用佢來做SWL機,希望日後我有時間有功力搞好室內HF接收天線~

Yaesu FT-2600M

呢部機就係VR2ZAC-10的IGate RF device,我最鍾意佢有機背data connector,因為我係鍾意聽住AF有冇data signal的,如果要用speaker out來做data signal output的話,就聽唔到data聲了~


Argent OT3m

駁埋部FT-2600M做APRS,設定簡單,一駁就曉郁;但又功能強大,可以擴展不同功能,啱晒我呢類無線電白痴使用及深造研究,所以homebase的IGate都係用同一型號~


AOR AR-3000A

原本係用嚟掃各大repeater用,但此功能已由下面部Icom IC-2720取代,所以家陣一般都係插條telescope用嚟聽收音機或電視聲;興之所至就會換天線掃Airband~


Icom IC-2720

V/UHF Telephony QSO主力機,設定同使用簡單,簡單地配上Diamond NR-7700免地網天線,效果已經令我有90%滿意~

除了3000A用火牛食自己之外,其餘3部機都係用灰色這部Yaesu的古董power supply餵飼的。話說呢部機係由一個ham送贈,係佢公司儲了廿多年的old-new-stock,原本係專門畀海岸電台用,所以輸出係24V;而佢送畀我之前,就改成12V輸出;front panel仲係一個大speaker,十分靚聲~


至於其他手機,就冇乜指定用途,不定期換畫。目前最鍾意就係Kenwood TH-78同埋VX-3,玩極都仲覺得好好玩~



2 則留言:

  1. AR3000A 以前好多記者用來做九九機呀!

    回覆刪除
  2. yes ar,讀書嗰時參觀cable tv,佢地就係坐咗幾個AR3000A專員喺度,係咁掃頻mon機~

    回覆刪除