2013年2月9日星期六

APRS覆蓋測試(10):VR2UNG-9 橫跨九龍 + 新界西@ 5W

測試日期:2013年2月7日-8日
測試頻率:144.640MHz
Mobile器材:Yaesu FTM-350AR / Diamond CR77 @ 5W

Test 1: 橫跨九龍
由於前幾日已試過在九龍西、旺角、黃埔,甚至大圍都hit得到VR2UNG-9,適逢星期四要攞我架環保之友去觀塘換偈油,於是下午就順道可以走一轉觀塘至九龍西,測試VR2UNG-9的覆蓋能否覆蓋九龍大部分地區。

今次測試係取道觀塘道>太子道,主要原因係呢條路最唔開揚(即係地勢最低),如果呢條路係完全冇問題的話,咁即係話其餘兩條橫跨九龍嘅主要幹道:觀塘繞道(最近海邊),以及龍翔道(最高地勢)應該都冇問題。


我嘅起點係觀塘碼頭開始,終點係西九龍維港灣,成條track基本上都冇間斷過;若要雞蛋裡挑骨頭,就只係旺角警署對出一段天穚有一小段死位,但真係好細段,覆蓋真係十分完美,完美到冇嘢補充~

測試完之後大約兩小時,喺office station聽到有data聲,從aprs.fi知道原來VR2UGF-12已經從觀塘起步,正在行龍翔道向東行,同樣係以VR2UNG-9作IGate,覆蓋範圍見下圖:


Test 2: 新界西
睇返上面VR2UGF-12嘅測試,去到荔枝角對上的呈祥道就沒有在aprs.fi上面顯示,但我當時在office station仍聽到有data聲,估計係VR2UGF-12繼續發beacon但hit唔中VR2UNG-9(只能估計,因為我都係只聞其聲,我個APRSIS32都解唔到呢串data)。咁啱今日要入元朗食年夜飯,所以就由西九龍出發,途徑三號幹線直入元朗,再由元朗出返荃灣,睇睇VR2UNG-9喺呢邊嘅覆蓋係點樣。



不過今日有毛毛雨,可能對天線效能有點影響,我最後一次hit到VR2UNG-9嘅地點係南昌站對出嘅三號幹線,其後經昂船洲橋都hit唔中;出返嚟荃灣,由麗城至祈德尊一段嘅海邊都係hit唔到~不過途中遇到VR2UGF-7正在測試APRS,佢話喺青衣高樓上就可以hit得中VR2UNG-9。

有冇發覺上面張圖好亂,其實見到呢張圖真係好鬼開心,因為APRS咁繁忙嘅景象真係好少見,大家都著咗自己嘅RF或者app嘅APRS喺度測試,希望新一年會愈嚟愈多人玩APRS!

沒有留言:

發佈留言